hej

alltså jag ska bara dricka upp nyponsoppan
sen blir det hejdå socker, pasta, bröd och allt annat som uppfattas som onyttigt.
så onödigt egentligen. en frukt är ju godare än en skabbig påse med äckligt hårt lösgodis och lite brämhults är faktiskt bättre än ljummen avslagen cola. (okej kanske inte bättre än iskall nyöppnad men ni fattar vad jag försöker göra)

så summan av detta är alltså att jag ska lägga av med allt det som jag älskar. som ellen sa igår; pastan är superboven

klarar jag mig utan pastan och brödet och typ äter sallad istället ska det nog gå vägen.
smalheten till siesta blir det nog inte. men det är en början! men okej. arvika? om jag inte har gått ner 5 kilo till arvika så får ni spotta på mig så mycket ni kan.

nu ska jag gå och simma och sedan fota!

adjö






du behöver inte gå ned i vikt

jag får ångest



du är smal

jag får ångest


Josefin /// http://josefinklavus.blogspot.com
2009-05-14 @ 10:35:59


Åh det här är så jävla onödigt Cornelia. Du söker bara uppmärksamhet. Du är smal. Spyr på sådant beteende.


Anonym
2009-05-14 @ 18:29:16


Du har skrivit om din vikt så mkt att reklamen nu handlar om att banta. Inte ok. Du är smal!

Vill du gå ner i vikt, fine, do it, men skriv inte om det i bloggen hela tiden. Du uppmuntrar bara dagens sjuka ideal.


Anonym
2009-05-14 @ 18:56:41


men herregud jag får väl skriva om precis vad jag vill i min egen blogg för i helvete. om du inte tycker om det så behöver du inte läsa det. så jävla onödigt och fegt att vara anonym också. stå för dina jävla åsikter. då kan du skriva om det i din egna blogg om hur hemskt du tycker att dagens ideal är. men jag får skriva om exakt vad jag vill. även om det innefattar ätstörningar eller w/e. det är ändå typ 20 pers som läser min blogg så atteee såååå stor inverkar har den nog inte.

dessutom ska inte skriva att jag söker uppmärksamhet? jag söker inte någon jävla uppmärksamhet i min egen blogg, jag försöker bara att sammanfatta mitt liv och mina tankar. ge fan i att komma tillbaka hit.


cornelia /// http://fleetway.blogg.se/
2009-05-14 @ 20:00:54


Om du slutar att äta pasta, bröd och massa annat kommer du kanske gå ner i vikt men hade du aldrig mer tänkt äta pasta? kommer du fortsätta med den här kosten hela ditt liv?

Så fort du går tillbaka till det du normalt brukar äta kommer du gå upp de kilona du har tappat.

Det bästa du kan göra är att äta lagom mycket och av "allt" och träna i mer..

Det är aldrig bra att utesluta något.

godis och chips och sånt tycker jag väl att man inte behöver äta men att ta bort pasta och bröd verkar inte som en bra ide...


Unknown Malin
2009-05-15 @ 15:25:49


jag tycker att det verkar vara en fantastisk idé. så tyst nu.


cornelia /// http://fleetway.blogg.se/
2009-05-15 @ 17:41:27


mjau mackor som är så gott. vad i hela friden? balanseramera.


paula /// http://negentropi.blogspot.com/
2009-05-15 @ 23:05:32



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress