lyckan

idag var jag och hjälpte tv-gruppen i skolan och var programledare. något jag aldrig borde ha gjort då jag inte bara var tvungen att se mig själv filmas (vilket ofta betyder att jag blir deprimerad för att jag tror att jag faktiskt är så tjock och ful) utan också var tvungen att stanna där till klockan fyra med en sprängande huvudvärk. lyckligtvis var det rätt roligt ändå då jag hade ellen bredvid mig som också var programledare.

jag är fortfarande ensam hemma. har jag ens sagt att jag är det? mamma är i thailand, kommer hem på torsdag och har varit borta i två veckor. börjar känna mig lite paranoid och schizofren då jag tror att folk tittar på mig från de andra lägenheterna och att jag pratar med mig själv eller något kanske lite mer obehagligt(?), med mina katter. heheeee

på fredag ska jag hem till pappa och på lördag ska jag jöbba och på kvällen blir det v&b med gratislista, och tur var väl det då jag har max en hundralapp att spendera. känns kul. hihih men det blir säkert vackert det också.

annars så fyller jag mitt liv med härliga tingestar för att må lite bättre. känns faktiskt skönt.

Photobucket







Namn

E-postadress

URL/Bloggadress