hiihiho

älskar mitt liv <3 hittade en jättefin klänning och en jättefin kofta idag på carin westers utförsäljning. det var mysigt. mår bra nu för tiden? konstigt men riktigt skönt att slippa ångest... har slutat tänka att skolan betyder hur mycket som helst och bryr mig om annat istället och betygen verkar inte bli sämre heller, bara upp upp upp. underbbaaaarrrttt. snart ska jag fixa lite saker inför i helgen när tobias kommer hit, ska bli azuum. också ska vi på tårtkalas hos frida! hihi det blir mysigt. om en månad är jag 18 också, vänner och bekanta den 25e vet jag att det blir i alla fall, ska bli grymt. och om två veckor kommer anna hit <3 haha åh älskar

hahah hittade den bilden hahah så rolig <3






längtar <33


Anna /// http://agarina.webblogg.se/
2009-11-26 @ 14:37:38



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress