ß∂é®Ω•®†µüııœπ˙˙æøfiª√˛¸ƒ∂ß÷≈ç‹›‘‚…™~

roligt att alla lyssnar på idioten. vad folk är lättmanipulerande. för det är preeecis vad du är, en som manipulerar för egentligen, vem vill vara med dig?
fan vad jag hatar tjejer.
och jag hatar det här.
det roliga är att det inte ens var mitt fel den här gången. allt var helt utan anledning. jag försöker verkligen att vara alla till lags men det går ju tydligen inte för även om man inte gör något fel så vill människor ha möjlighet att bli förbannade på en och sluta ut en ur allt. jag var aldrig värre än du, tänk på det. och jag har aldrig varit grov eller vad ni nu vill kalla det; bara ärlig, precis som du.
vet hur töntigt det är att skriva det här men känner jag dig rätt så kommer jag aldrig att få fram det här. dessutom är jag bättre skriftligt än muntligt, har alltid varit.
varför hände det alls? jag har absolut ingen aning. problemet ligger inte hos mig.






i got your back! puss och kram corre, du är en helt sjukt fin tjej. älskar dig.


Anna /// http://agarina.webblogg.se/
2009-11-26 @ 22:04:30



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress