12

hej
idag har jag haft nationellt prov i matte B. jag har såklart inte gjort något mer. eller; jag och ellen köpte nagellack i täby centrum, hehe.

imorgon börjar jag halv elva vilket är rätt skönt. nu känns allt faktiskt rätt bra men nu känns allt tomt istället. orkar inte mig själv.

ska kanske ta med kameran imorgon om det blir sol och försöka ta lite bilder. det är alldeles för mycket text i den här bloggen och för lite bilder. tycker jag i alla fall.

imorgon runt åtta vet jag också om jag har vunnit auktionen på en finfin skiva. så jag hoppas på det.. 105 kronor blir det för den då. skulle egentligen velat använda de pengarna + 400 mer till att åka och se skansros i kalmar. men det är ju förjävligt mycket pengar som jag egentligen inte har råd med och inte har överhuvudtaget. så det får vara.

hejdå







Namn

E-postadress

URL/Bloggadress