jaha det var det

ja, nu sitter jag här klockan 10. vad är grejen med att jag inte kan sova länge nu för tiden? går runt och är trött hela tiden.

jaja, tänkte bara säga att min mobil är helt värdelös just nu. eller inte för er som vill ringa mig (om det möjligtvis är någon som vill detta). men skicka inga sms för jag kan inte svara på dem och jag känner mig otroligt hemsk när folk skickar sms och jag inte svarar. det kan vara en fobi. samma sak som att jag känner mig tvungen att alltid svara på kommentarer för att jag annars tror att de som kommenterat blir arga när de egentligen inte bryr sig alls. haha.

men anledningen till att min mobil inte fungerar var att min mor glömde betala min räkning. haha, hoppas det här kommer fram till alla de 20(!!!!!!!!!!!!!!) personer som läser min blogg, heh.

ska nog äta gröt nu som jag lovat min lärare och sedan ska jag nog på något mirakulöst sätt nå ellen och kolla om vi ska åka till södertälje och bada och sen måste jag ringa min pappa och berätta om mina planer för dagen för egentligen ska jag vara där nu. fan vad dålig jag är. kommer inte att kunna vara där alls typ. ska filma imorgon och... ja herregud.

och ja, en till sak som jag blev glad över igår!

rektorn satt med på vår svensklektion i ... onsdags tror jag att det blir. igår kommer min lärare fram till mig och berättar att rektorn var imponerad av mina analyser på lektionen i myter och motiv och att han tyckte att jag var riktigt duktig.

haha. jag vet inte varför, jag blev bara så glad.

heido






du har ingen talan, jag vaknade klockan sju imorse. som om det var vardag, vad fan är det för något? haha.


Josefin /// http://josefinklavus.blogspot.com
2009-03-21 @ 14:00:59



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress