hej

det doftar och känns exakt som när det var vi och jag får tänka på att låta bli
men det känns. du vet det känns...

... men det gör inget längre. det gör inget nu
inte som i att jag inte bryr mig om dig längre
men jag har lärt mig vad som är bättre och vad som är sämre
och jag var kär och du var kär och jag stod här och du stod här
hissnande tankar som vi båda tänkte. jag tänker dom nu men vad tycker du?
vad hoppas du? vad önskar du? vad vill du?
är du rädd? är det så? du är rädd? du är rädd?
om du är rädd sluta med det. om du är bränd och rädd lägg av med det.
lita på mig börja med det. lita på mig sen får vi se
om du är rädd sluta med det. om du är bränd och rädd lägg av med det.
lita på mig börja med det. lita på mig. testa det






åh älskar den <3


Anonym
2009-01-14 @ 22:10:56


mmmmmmh första februari


Joanna /// http://soundbox.blogg.se/
2009-01-15 @ 13:54:48


det är en väldigt fin låt det där har jag märkt nu, tack.


emelie /// http://huntingforwitches.blogg.se/
2009-01-17 @ 16:29:51



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress