älskling det vi mest av allt vill ha är någonting som aldrig kan bli vårt

jag är sårad i läppen. det är inte aids tror jag









du kan inte va säker på att det inte är aids, right? bäst att kolla upp det, för säkerthetsskull. jag menar, kolla hur det ser ut......


lea /// http://kidsister.blogg.se/
2009-01-07 @ 16:02:55


aaaaaj skämtaru?

Jag som tyckte det var synd om mig som har en pytteliten på tungan. btw, hur får du din blogg centrerad, vad är det för kod? en enkel <center> fungerar ju liksom inte haha

xoxo


Anonym
2009-01-08 @ 15:46:09


men när jag gör så, så blir menyn alldeles mitt i bilden! vilken stilmall har du? hur gör du? JAG HAR FÖR MÅNGA FRÅGOR! haha


Anonym
2009-01-08 @ 19:53:57


hehe alltså, du måste ju öka bredden på själva bloggen för att det inte ska bli så :( och det gör du inne i stilmallen genom att ändra siffrorna på "content" till större. annars får du läsa någon manual på internet.. jag är inte så bra på att förklara på det här sättet haha :(



ja, men jag sätter också en "center" fast på ett helt annat ställe... så svårt att förklara.


cornelia
2009-01-08 @ 22:44:39



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress