goderafton

nej
men hej! god morgon passar det sig väl att säga.

jag har inte varit mycket tillgänglig överhuvudtaget under några dagar här, fy vad handikappad man känner sig utan internet. detta beror på att jag just nu befinner mig i ett hus som ligger utanför bogesund som ligger utanför vaxholm som ligger utanför stockholm, karlsudd heter stället. det är ett stort vackert hus och allt är vitt.

jag duschade precis och ellen ligger fortfarande och sover. den lilla tröttisen. jag måste ha gjort henne trött när jag tvingade henne att se a clockwork orange som hon fann otroligt tråkig och hemsk medan jag själv kan se den hur många gånger som helst..

jag och ellen tog lite vackra bilder på oss själva igår. orkar nog inte lägga upp dom nu för jg orkar inte leta efter en sladd men kanske kanske ikväll. och tills dess, ha nu en riktigt vacker dag i snön!

(och knulla anna som inte ringde tillbaka ELLER svarade när jag ringde igår :@)

farväl






du ringde ju inte!!

och ja förlåt för att jag inte ringde tillbaka :( glömde helt bort det...


annanus /// http://bameranus.blogspot.com
2009-02-24 @ 12:46:28


vadå du ringde ju inte?

vi ringde ju dig två gånger.

och du svarade inte, du fann väl något bättre


ellen
2009-02-24 @ 13:14:20


jag har allvarligt talat inget missat samtal på min telefon, och jag hade verkligen helt glömt bort det.


annanus /// http://bameranus.blogspot.com
2009-02-24 @ 13:21:59



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress