souvenirer



så vi pratade i timmar 
dina tårar i mina lakan
du sa att du tyckte du var ful
jag fattade ingenting
för det där är skitsnack, och det vet du
du är det vackraste jag har sett ju
jag har förlorat mig själv i dig
förlorar jag dig, så förlorar jag mig

hon sa att allt var lönlöst
men jag tyckte hon sa lönnlöv

och när hon sa att allt var över
såg jag henne gå där bland löven
det enda minne jag behöver
hon sa att allt var lönlöst
och när hon reste sig för att gå
gick mitt hjärta aldrig sönder
du kommer aldrig att förstå
jag kommer aldrig att förstå






jag vill ha den låteen. fint löf


anna /// http://bameranus.blogspot.com
2009-08-03 @ 16:22:16


Vad har du för tema på bloggen? Eller hur har du designat den så snyggt egentligen? Stört fin design alltså.


Elin
2009-08-04 @ 19:50:58


hej cornelia fin blogg fina kort

Inatt har jag bestämt mig för att börja läsa mina vänners bloggar, ett stort steg för mig.


karin /// http://kodachrome.blogg.se/
2009-08-05 @ 04:09:27



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress