17

jag och ellen satte upp affischer idag och köpte presenter















hej! ehm du kommenterade angående festivaler och jag tänkte bara citera det jag skrev i inlägget:



"jag som tänkte strunta i festival i sommar för att jag känner att det blir så himla krångligt och dyrt och lite annat som jag inte orkar ta upp plus att det är inte direkt något band jag verkligen vill se som kommer hit i sommar FÖRUTOM Arctic Monkeys.."



- Jag skulle lika gärna kunna gå på vilken festival som helst för jag gillar så ruskigt många artister, men det är ändå inget band jag dör för att se, eller jo okej då ett par, men typ kent och håkan och familjen som jag verkligen älskar har jag redan sett, och visst vill jag se dem igen men jag vill hellre se band jag aldrig sett förut. Sedan så har jag en hel del problem, tex. att jag inte får övernatta någonstans fast jag är 17 snart 18, känns lite skämmigt o säga men det blir ju ett väldigt stort problem när man ska åka iväg. Så då förtränger jag väl bort min vilja ganska mycket på grund av det.



Ursäkta om jag skrev ett onödigt långt svar, men jag blev nästan ledsen av din kommentar då du inte riktigt vet hur jag har det.


MANGO /// http://mango.blogg.se/
2009-04-17 @ 22:44:03


:) tack för att du själv svarade.



Men du, nu funderar jag på Popadelica, dock har jag ingen koll på var Huskvarna ligger ^-^ Skulle gäärna vilja se I'm Barcelona och Krunegård och and you will know us by.. och John Me :) Florence Valentine ska jag se snart i mitten av maj! :D



Puss o kram.


MANGO /// http://mango.blogg.se/
2009-04-17 @ 23:00:42



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress