förbjudna ord

idag drömmer jag bara om att vara smal. jag vet att det är dumt men det är det enda jag kan tänka på, vill vara fin.
 
har absolut ingen vilja att göra någonting. ska lämna in min c-uppsats på torsdag men orkar verkligen inte skriva något, känner mig så meningslös. mitt liv är så tomt just nu. vill fylla det med något viktigt. men vad? kanske i jakten på detta som jag fyller det med tankar om att försöka bli smal, försöka fylla mitt liv med ett mål som betyder något för mig. jag vet inte. 
 
här kommer lite tråkiga bilder. har tappat allt känns det som. kan inte uttrycka mig kreativt längre. är så otroligt trött på mitt liv. behöver inspiration, något nytt. äh, jag vet inte. blir äcklad av mig själv till och med när jag skriver ett sådant tråkigt inlägg. vet inte ens varför jag gör detta. 
 






åååh jag vill sitta i soffan med dig


Anna /// http://agarina.webblogg.se/
2013-01-15 @ 19:17:30



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress