natten mellan den andra och den tredje januari

jag var i göteborg. jag hade jättekonstiga byxor på mig som var typ lila och ett par skor i typ fresh prince in bel airmönster på.. sedan kom sally på bussen och hon blev förvånad övr att jag var där och tittade konstigt på mig. sedan gick jesper förbi och jag ropade "JESPER" men han tittade på mig och gick av bussen. sedan började mardrömmen.
det var något otroligt obehagligt. det var nog för att jag hade ont i kroppen (träningsvärk från en wii-kväll) som jag drömde om att jag hade ont också. jag skulle lämna ett kuvert som var en precis kvadrat men tappade ner det mellan några stenar och då började två livsfarliga tjejer att jaga mig. den ena kunde vara osynlig men den andra var normal. så jag kunde döda den normala självklart först.
sedan skuklle jag ju döda den andra
sedan skulle jag ju döda den andra.
men hon var ju osynlig. så jag provade att spruta parfym på henne och då blev hon normal. så jag sprutade jättemycket och av någon anledning sprutade hon på mig också? den där tjejen förvandlade sig btw ibland till olika djur, en gång var hon en kanin och jag hade lagt makaroner i hennes bur och frågade kaninen om hon tyckte om att ha det, då svarade hon nej.
sedan typ skar hon armarna av mig fast de satt kvar det var liksom bara... ur läge och helt sönder i axeln, sedan kom min mamma på att jag skulle jobba på winbergs men det gick ju inte sa hon när jag hade gjort sådär med armarna... så den enda gången jag faktiskt skulle jobba där så kunde jag inte göra det.






hahahaha bäst.


sally
2010-01-03 @ 23:13:43



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress