ööhöhöhhhh

åkte till skolan vid 10
började redigera reklamfilmen, mmm jättebra, snart klar! EH EN VARNINGSRUTA? nej men det är ingen fara! stäng ner den och fortsätt bara, gör det... nej men så gör jag ALLT. stänger av datorn, avid, loggar ut och in, osv. det fungerar fortfarande inte. jag byter avid, men herrejävlar, det fungerar fortfarande inte. tydligen har det blivit något fel i mapparna, inget major, men ändå jävligt jobbigt eftersom att jag skulle göra klart den jäveln idag så jag slipper den. men inte då! självklart ska det inte fungera...

så jag är typ 10 minuter från att vara klar, och det gick åt helvete. jag åkte och köpte ett jättefint linne och en jätteröd och mysig väska för att göra mig själv lite gladare. tyvärr såg jag ju samtidigt min äckliga kropp medan jag provade kläder. men det är väl något man får lida med. usch fy helvete måste sluta äta verkligen. hjälp mig :(

vill ha mina träsandaler och kanske en keps eller en stråhatt? haha det vore awesome. vill ha en rosett också. hittade en asfin men såklart kan jag inte köpa den för då har jag ju inga pengar kvar :(

usch ska spela nakensims nu för att bli lite glad
och mamma har ju gjort kyckling!







Namn

E-postadress

URL/Bloggadress