hej alla intresserade och icke intresserade

igår var jag och min far hemma hos min fars bästa vänner. det bjöds på underbart fantastisk mat, underbart fantastiskt mousserande. note to self: martini asti. och sedan rött vin till maten. till detta drack vi också rysk vodka som måste ha varit den godaste jag någonsin har druckit.

efter allt detta tittade vi på robinson, drack mer vodka och jag kan inte bara säga att jag blev lite på kanelen utan jag blev så otroligt onykter att jag däckade i deras soffa. hahaha det var fantastiskt. men jag kan inte säga att jag är särskilt van vid vodka. sedan sov jag över där och gick hem vid typ 10. sen åkte jag hem till min mamma och nu sitter jag här, inte bakis alls som vanligt - vilket är helt underbart, och ska snart åka in till staden och filma musikvideo.

i fredags var jag ju hemma hos camilla. en brud där hade med sig en likadan kamera som jag har så jag tog lite bilder med den. om vi har tur kanske man kan få tag på dem på något vis. jaja, vi får väl undersöka.






hahahah här dricker vi mest vodka <3

så... nää.

så fel


lea /// http://kidsister.blogg.se/
2009-03-22 @ 15:24:14



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress