22.00

hej.
nu har jag lagt över alla säsonger av south park på min ipod och namngett dem.

ville bara säga att vi fortfarande inte har hittat pengarna och att alla borde ge oss ett "AWWW" av medlidande.

ska väl gå och sova nu eller liknande. imorgon är det svenska och vi får tillbaka novellerna som vi skrev för typ jättelängesen. de är bara en vecka försenade. om jag inte får mvg tänker jag bajsa fredrik i munnen. och idag lämnade jag också in min filmanalys som det tog 10 timmar för mig att skriva. en timme per sida. haha. om jag inte får mvg på den tänker jag bajsa robert i munnen. dessutom åker jag till pappa imorgon och dör inombords som alltid. kommer hem igen på söndag kväll och om jag har tur kanske något kan återuppliva mig sedan. kanske tanken på att vi har filmkunskapsprov och matteprov nästa vecka? jaja, jag ska försöka rycka upp mig...

godnattpuss!






haha älskar att alla filmanalyser jag skrev var på typ 2sidor /analys

du är mvgtjejen. du får mvg.


Joanna /// http://soundbox.blogg.se/
2009-03-12 @ 22:32:36


stackars! och south park äger lite.


sandra /// http://benjaminochjag.blogspot.com
2009-03-13 @ 14:44:01



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress