men du har koll!

alltså hahaha har ingen aning om någonting känns det som
har massa saker i skolan som vi ska göra men det ordnar sig <3

det här har varit en underbar helg. jag har BARA varit hemma. har inte ens satt mig på bussen och åkt från vaxholm. haha helt fantastiskt.
har ätit jättemycket. t ex åt jag precis en pizza och sen ska jag äta godis.

är med min syster och mor. vi ska se på p3 guld och någon rolig thriller eller liknande. jag känner mig så familjär.

jag känner mig också väldigt töntig och typ som att jag inte har något liv. men det är mitt val att vara hemma bara <3 skulle vilja träffa ellen och karin men jag är för seg i kroppen och dessutom känner jag mig stor och ful. så det är ingen bra idé att åka iväg någonstans.

borde vara lite kreativ dock och ta lite foton. dock är jag jättelat och har typ aldrig med min kamera nu för tiden. ser alltid massa fina saker som jag skulle vilja ta kort på men jag har ju som sagt aldrig med mig kameran. så det blir aldrig av.

ne skulle vilja bli full och kramas med någon.
vill ha sommar
vill ha siesta
vill ha vin
vill ha MORRISSEY nuuu

jaja. hejdå puss trevlig kväll!







Namn

E-postadress

URL/Bloggadress