hatred

jag vet inte vad det är med mig
men på senaste tiden har jag börjat hata mer än vanligt

idag var jag mer irriterad än vanligt på folk på bussen.

okej. alla vet dom här sakerna och jag har säkert skrivit det innan också

folk som ställer sig upp för tidigt eller för sent. när folk går och ställer sig upp typ 10 minuter innan bussen ska stanna vill jag bara skrika att de är dumma i huvudet. det kliar i hela kroppen på mig då. en irritation större än något. också folk som ställer sig upp för sent. vad är det för fel på folk? hur svårt kan det vara att ställa sig upp när bussen stannar?

också människor som inte förstår att jag har lagt min väska på sätet bredvid mig för att jag inte vill att någon ska sitta där. okej om bussen är full, då sitter jag aldrig så. men när det faktiskt finns platser som inte är precis bredvid mig? det finns en underbar plats precis framför mig där kvinnan som sitter längst in INTE har en väska bredvid sig men ändå väljer människan att sitta bredvid mig och faktiskt göra den extra ansträngningen och vänta en stund för att jag ska ta bort min väska istället för att bara sätta sig på platsen framför mitt säte.

när sådant händer vill jag bara avlida.

gud alltså jag börjar verkligen bli bitter
måste göra något åt saken

imorgon ska vi simma på idrotten. det betyder att jag måste visa upp valkarna jag har odlat under vintern och det är ju en mindre trevlig upplevelse. måste bli extremt smal till siesta i alla fall så jag kan ha linnen på mig utan att folk blir rädda för mina feta armar. herregud varför sätter sig alltid fettet på armarna, innerlåren och pattarna på mig? hatar att vara en sån tjej och tjata om hur jag ser ut men jag är rätt trött på att jag inte bara kan börja träna eller sluta äta. hur svårt kan det vara?

jag suger
godnatt.






sluta hata fett, ge lite till mig då!!!!!!! behöver


Joanna /// http://soundbox.blogg.se/
2009-01-27 @ 17:53:08


jag håller med om fettpunkten, på mig. varför är det så svårt att sluta äta? eller börja träna?



och nu är jag jävligt irriterad på att mina föräldrar bara tjatar och tjatar. ibland säger de åt mig att bara sova eftersom jag är sjuk, men helt plötsligt ska jag städa hela rummet, åh!!!


emelie /// http://huntingforwitches.blogg.se/
2009-01-27 @ 19:48:42


eller så gör man som jag gjort alla år jag gått i skolan: fejkar mens. har mens på riktigt. går inte ens dit.



simning är ett helvete. och fettvalkar också. jag borde också sluta äta. fan.


Josefin /// http://josefinklavus.blogspot.com
2009-01-29 @ 18:19:38



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress