ge mig en vinterdrog

är hemma hos pappa
ska vara här hela helgen också.

funderar på att sno pappas bag in box med rött som han själv fyller på sitt glas med hela tiden. han blir bara mer onykter hela tiden. så obehagligt. börjar prata med mig om massa saker som jag bara mår dåligt av att prata om. när jag berättade för honom att jag fick mvg på mitt tal såg han inte berörd ut alls utan han sa bara "bra" och fortsatte vidare att berätta för linnea hur hon hade varit så duktig när hon INTE skrek häromnatten och att hon ska få en present imorgon för det.

vad hände med att jag är duktig? är jag ens det
nä jag inbillar mig nog

tillbaka till vinet. ska ta det, gå ut och lägga mig i snön medan jag bara dricker och dricker tills jag blir svinpackad. och samtidigt ska jag lyssna på något asbra. typ kent eller morrissey eller något som man blir varm i magen av. sedan när jag är full som fan är jag ju asvarm och då ska jag ta av mig alla kläder i tron om att det är varmt ute och snön bara är skön mot min kropp. ska somna där i snön och sedan svimma för att sedan förfrysa där med alkohol i blodet till tonerna av min favoritmusik. kanske en cigarett på det sen när jag är död

det vore en rätt härlig kväll.






ursäkta mig, ja han har alltid skrivit sina egna låtar. Men han har inte varit i musik branschen lika länge Lars Winnerbäck, och jag sa aldrig att Danny var bättre än honom.. Lars har såklart mer erfarenhet, MEN danny var värd ett pris för att han har kämpat så mycket för sin plats. Dessutom så har Lars vunnit 1000 tals priser förut också, så varför inte ge det till någon ny som också förtjänar?


Fatma /// http://fatmas.blogg.se/
2009-01-23 @ 21:43:32


men pappor är dumma i huvudet cornelia.

inte ens ork att lägga ner tid på att försöka få dem att förstå.


ellen
2009-01-23 @ 23:07:35


<3


ELIN L /// http://soilkid.blogg.se/
2009-01-24 @ 09:39:28


hat kärlek tror ja de kallas! skulle också bli som du om ja var tvungen att sitta där på rindö! de är bara att ringa om du har tråkigt! ja är ju fan singel... har as mycket tid hahah pusssss


Josse
2009-01-24 @ 14:26:28



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress