btw

btw gav min syster tillbaka min kompaktis som jag fick julen 2007. jag fick den av min far och blev omåttligt lycklig. tyvärr har jag nu, efter att ha provat många olika sorters kameror sedan dess insett att denna kamera faktiskt är sämst i världen. den har 6 mexapixlrs upplösning... inget överdrivet dåligt och inte jättebra heller, men helt okej.

men nu til det sämsta, från och med att jag provade den första gången har den ätit batterier, en omgång batterier i denna djävul räcker i kanske två sekunder och sedan slocknar den, slutartiden är omänskligt lång, även i dagsljus och även när man använder blixt, och den kostade 3000. helt jävla värdelöst skräp. hatar kameror som går på batterier och som dessutom är svindåliga. köp aldrig olympus.


1. var fan ligger fokusen?
2. vad fan är grejen med det blåa ljuset?
3. vad fan, varför får jag röda ögon på varje jävla bild?

och kom ihåg, detta är en testbild, så tro inte under några omständigheter att jag är stolt över min min och mitt ansikte.

och juste, glömde säga att jag fick en spruta igår också! den gjorde lite ont, hade smärtor i armen några timmar efter men nu har det gått över. okej, är det ens någon som orkar läsa de här inläggen? nä tror inte det.

heido






Du är fin du! Men kameran är kanske dålig.


Bajs /// http://alltsomarmitt.bloggproffs.se
2009-02-20 @ 22:23:46


Förretsen så ligger din blogg länkad på min sida =) bra va!


Anonym /// http://alltsomarmitt.bloggproffs.se
2009-02-21 @ 00:24:27


jag läste he he :)


Linnea /// http://slaughter.blogg.se/
2009-02-22 @ 14:37:23



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress