16

jag är sjuk
extremt jobbigt förkyld kan man säga
igår skulle jag se nordpolen tillsammans med frida men eftersom att vi inte var 18 kom vi inte in trots att pelle själv hade skrivit upp oss på listan. vi träffade i alla fall honom ändå utanför debaser innan spelningen och fick oss några kramar. han är fin den där pelle. han verkade ledsen för att han inte kunde fixa in oss.

idag ska jag titta på nip/tuck hela dagen och äta. kanske äter upp några överblivna kräftor. vem vet. om jag orkar. heheheheee

har inga bilder för jag orkade inte ta med kameran men jag kan försäkra er om att det var awesome kul ändå igår. att gå i regnet i typ en timme och sedan sätta sig på café 60 och ta en cola nästan för att bevisa sitt nederlag var ändå trevigt på något vis.

puss






tråkigt, men det där låter iofs mer intressant i alla fall.


paula /// http://negentropi.blogspot.com
2009-08-17 @ 11:48:25



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress