hej

då blir det inget popadelica antagligen, vilket suger. rätt tråkigt. skulle bli coolt att gå fram till entrén, säga mitt namn och få ett band och en tisha! då skulle jag ha känt mig viktig.

istället blir det skansros vilket inte är fy skam heller, utan helt awesome. då behöver jag inte be frida och joanna och att ge dem en lapp som killarna ska olla och ge tillbaka till mig sen, utan jag kan träffa dom i egen hög person. fantastiskt.

tråkigt bara.. var pepp på huskvarna. men allt går inte som man vill ibland. men om någon känner för att ge sisådär 400 kronor till ellen så säger jag inte emot.

provet idag gick rätt bra egentligen, tråkigt bara att jag inte har några riktiga åsikter och det blir en rätt lame argumentation med inga egentliga slutsatser.. haha. men språket är ju bra och struktureringen också. så det blir nog bra. hoppas jag...

hej

och ja juste!
the teenagers och camera obscura till popaganda. så pepp! blir nog att köpa den biljetten snart. man vet ju inte hur snabbt de kan ta slut med tanke på vilka awesome band de släpper.






och jag som ville fråga männen :(


Joanna /// http://sound
2009-04-28 @ 18:53:28


Woho! SLAYER!


Blondinbello /// http://blondinbello.blogg.se/
2009-04-29 @ 16:06:13



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress