hej alla kära vänner och inte så kära fiender

i helgen har jag spenderat min tid hos far. jag har därför inte bloggat. det är iofs ingen anledning eftersom att vi har en dator där. men jag har inte suttit där länge alls och därav konsekvenserna. jag bloggar därför nu.

just precis nu sitter jag och josse i min härligt mjuka soffa hos min mor och har ätit pizza samt kollat på film. det var awesome. vi har varit inne i stan och tagit kort. det blev fint med tanke på omständigheterna. det var svinkallt, molnigt och allt höll på att blåsa sönder. självklart så blev det sol direkt efter.

annars i helgen har jag väl inte gjort så mycket. i lördags jobbade jag på mitt nya jobb för första gången. det var spännande. det var sjukt mycket folk. jag fick mest stå i kassan. det var så stressigt så jag hann inte lära mig att göra hamburgare. men allt annat gjorde jag!

jaja, jag lägger upp bilder från idag någon gång imorgon och glöm inte bort att jag från och med klockan 3 inatt får comviq! då måste i alla fall någon smsa mig, annars gråter jag.

sov sött och blött osv! / er alldeles egna cornelia






Vilket otroligt klämkäckt inlägg.


Anonym
2009-04-05 @ 23:07:44


Det var jag.


Joakim /// http://fallskarmshopp.blogg.se/
2009-04-05 @ 23:08:11



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress