19

inte bakis, fantastiskt!
kom hem klockan tre och kunde ändå bara sova till 12. kan inte sova 10 timmar längre som jag brukade kunna.

igår var trevligt, haha. men förvirrande. vi började hos ellen och sen åkte vi till näsbypark. det var typ 493784789 mil från busshållplatsen till partajet, förstår inte hur folk kan bo så långt ifrån en busshållplats. jag skulle dö. men sen fick simon och fredrik våra presenter som de tyckte mycket om.

var där några timmar men eftersom att jag bor i vaxholm behöver jag åka rätt tidigt så klockan två gick jag till bussen själv sen när jag skulle hem vilket var läskigt. tur att jag inte var nykter för då skulle jag ha dött av rädsla. ingen vet ju vem som kan gömma sig i buskarna. sedan hittade jag inte busshållplatsen heller. nedrans näsbypark. sedan hjälpte två tjejer mig ändå och jag kom på bussen. sedan behövde jag bara vänta i 15 minuter på vaxholmsbussen (vilken förövrigt var otroligt äcklig med massor av äckliga vaxholmare) och när jag kom hem åt jag köttbullemackor. hade inte ätit någon middag så jag var sinnessjukt hungrig. sen somnade jag. och nu sitter jag här. det är fint väder. ska man ringa någon och äta glass?

nääää






om jag glömmer hoppa av tåget hamnar jag i stockholm, då kan vi äta glass. annars kan vi göra det någon annan dag i veckan. onsdag kanske?


sally /// http://crazywomenincrazytown.blogg.se/
2009-04-19 @ 14:26:18


jag mådde så jäääääävla dåligt imorse. kom hem halv 5. hade inga nycklar. as full och fick knacka på pappas fönster haha. inte kul. åt en mc chicken burger iallafall! puss


ellen /// http://flies.blogg.se/
2009-04-19 @ 15:16:50



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress