i used to love you, its enough to make me cry/still you can feel me

förstår inte varför alla, alltid, ska lägga sig i det man gör.
bir så extremt irriterad. vet inte vad jag ska göra.

klarar inte heller av  när folk anklagar en för saker och ogillar en för att de har hört den andra personens version av problemet. man har inte ens fått en chans att förklara hur man själv ser på saken innan folk börjar avsky en. det  är nästan så att jag inte orkar bry mig längre. fast jag kan inte sluta bry mig eftersom att jag bryr mig om hur du mår och hur allt är. även fast du inte tror det. jag vill att allt ska kännas normalt. allt känns inte så lätt för mig heller. jag har inte bara glömt bort dig. jag kommer ihåg dig allt för väl och när du mår dåligt blir jag så himla ledsen över att det är jag som har orsakat det och jag kan inte göra något åt det. jag har aldrig menat att såra dig. men det har jag och det känns så sjukt jobbigt.

usch orkar inte ens se vad jag själv skriver. säkert massa stavfel också.
jag äcklar mig själv






Apropå ingenting som har med det här inlägget att göra så vill jag bara meddela att jag just upptäckt och börjat gilla din blogg lite mycket :)

Visste inte att det fanns mediaelever på enskilda som kunde fota!

hahaheh jaja.




Paula i den bedrövliga samtvåan /// http://airwar.blogg.se/
2008-09-05 @ 22:12:30


tacktactacktkakcktkack <333 gud vad snällt sagt. puss!


cornelia /// http://fleetway.blogg.se/
2008-09-05 @ 22:59:44


jag vet precis


tobi
2008-09-06 @ 02:48:45



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress