its just the end of the world

ja, det är ju inte riktigt så roligt här.
som ni ser fick jag photoshop att fungera. men när jag väl fick igång det hade jag ingen fantasi, så det blev svartvitt. orkar inte. tog några fler i fönstret som är mer party (och mer porr) så kankse gör dem lite gladare och roligare i färgerna och lägger upp sen, vem vet.
ska kolla på film nu tydligen säger min lillasyster. hon är överlycklig att jag är här och hon ska sova på en madrass i mitt rum. ganska jättesöt.
puss tjarå







fint <3


tobi
2008-09-07 @ 12:07:09


tycker bilden är fin hallå. och åhhhhh vill kunna ha leggingens sådär långa, men eftersom jag är så lång hittar jag inga tillräckligt långa :(


lea /// http://kidsister.blogg.se/
2008-09-07 @ 22:57:10


åh vill också vara så lång :(

alla är typ för långa för mig haha för att jag är så kort.

det borde finnas som passar dig på american apparel om du kommer till stockholm någon gång :*


cornelia /// http://fleetway.blogg.se/
2008-09-07 @ 23:07:22



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress