I'll do anything to turn you on

idag var jag och ellen i staden och ellen köpte kläder, jag köpte den här, fina och vinröda, baskern. dessutom vann jag 50 kr på en trisslott, jag är bäst. och jag bytte in den mot två nya. och då vann jag ytterligare 25 kr.. jag förlorade på det, men ändå. imorgon ska jag byta in den andra mot en ny och då ska jag vinna en miljon!

vi har beslutat oss för att vårat skolfoto ska vara ungefär såhär:


(vet att bilderna är helt felihopklippta, orkar inte fixa)

mm... ja, men okej
sen har det nog inte hänt så mycket mer.
jo, jag fick vg på mitt matteprov, vilket är jättekonstigt (matte är en svaghet)..
gud vad intressant mitt liv är
ellen köpte med dietpulvergrejs... den andra smakade som typ.. hallonsaliv.
eeehhhhhhhhhhh
sen lånade mamma mina fashioncore-skor och jag blev arg
det var auschwitz och mustascher all day long
och någon brud som blev våldtagen, hon var 13 år. victims of violence. once were warriors eller liknande. hennes pappa var dum i huvudet.

hejdå







Namn

E-postadress

URL/Bloggadress