no vettigt

det här inlägget kommer att vara jättetråkigt

men jag måste säga att jag blev överraskad över hur många trevliga fina människor som tog testet som jag länkade till i förrförra inlägget, hela 12 personer!

och jag blev ännu mer överraskad över hur många det var som hade så sjukt många rätt, i många fall alla rätt. det är ju inte så att det finns någon logik i hur jag har valt svaren, så det är verkligen sjukt bra. är så otroligt stolt över er. PUSS!

(den som var sämst var en person vid namn ghagagaga... och sedan albatrossen med flax, josefin & putte som bara fick ynka 40 poäng och i och med det blev "fan du är ju lika skallig som tore", inte okej)

jag skulle vilja gratulera världens bästa anna, viktorsötiz, ellen the leader & bajs (jag), som alla fick 100 poäng och blev "sex multuplicerat med 2", otroligt duktigt. viss cred ska väl gå till kissie som klarade av 80 poäng, helt okejbra. och sedan kissanna, johan och lea som fick 60 poäng. sjukt dåligt. men de blev "after eight" trots allt. och after aight är ju typ asgott så det måste ju vara bra.

tjarååååå






hahahha jag är bäst, var den första som fick alla rätt!


anna!!!!!!
2008-10-28 @ 15:41:23



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress