kan jag inte snälla bara få dö

jag kan inte bli av med känslan av ren vilja att dö. verkligen. jag skulle aldrig våga ta livet av mig men ibland bryr jag mig inte om en bil kommer när jag går över en väg.

om någon jag tycker om är arg på mig är jag deprimerad ända tills vi blir vänner igen. det går inte över. det är väl min alldeles egna attentionwhore som kväver mig. jag behöver uppmärksamhet för att vara glad. det är helt galet

tycker inte om mig själv alls. om jag träffade en som var precis som jag hade jag inte velat umgås med den personen. jag är hemsk, tråkig, elak och... nä jag vet inte

ska sluta nu
jag försöker intala mig själv att det här bara är en av de där kvällarna då jag är lite nere. men om jag är såhär varje kväll då?

jag behöver verkligen vara nära någon människa känns det som. jag känner mig så ensam även fast jag är med människor. vill bara känna mig okej och bra igen. vill inte vara en fjortis som sitter här och beklagar sig över problem som jag inte egentligen har något rätt att beklaga mig över.

jag vet inte ens varför jag skriver det här. ifrågasätt mig inte snälla. det får vara såhär. klarar bara inte av när människor är arga på mig, även fast jag inte bryr mig om dom säskilt mycket egentligen






Men du, ger dig en KRAM,du behöver en...


Anonym /// http://thedevilwears.blogg.se/
2008-12-22 @ 00:06:30


Hej :) förstår vad du menar.. alla får sådär ibland, till ockmed jag :P Hatar att vi aldrig ses:(

Ringen dig när jag kommer hem <3 puss och kram


Josefin Wilkens
2008-12-22 @ 00:30:19


Jag hoppas verkligen att du mår bättre och slutar tänka dom där tankarna snart.


anneli /// http://annelilinder.blogg.se/
2008-12-22 @ 00:34:45


det där ser ut som en sida riven ur min dagbok, fast utan alla hål som jag har borrat genom den i ren aggression.


Anonym
2008-12-22 @ 17:00:57


:( hade jag bott lite närmare (och hittat hem till din nya lägenhet) hade jag kommit med cheesecake och kärlek!


sally /// http://crazywomenincrazytown.blogg.se/
2008-12-22 @ 18:16:09


Det kommer att lösa sig Cornelia, och tro mig när jag säger det.


jocke /// http://fallskarmshopp.blogg.se/
2008-12-22 @ 18:23:50


tänkte bara säga att om jag skulle träffa någon som dig skulle jag vilja vara din vän


.... .......
2008-12-22 @ 22:28:59


alla är så snälla och blir så glad så söta ni är <33333333333333333333


Anonym
2008-12-22 @ 23:11:43


jag vet precis hur du känner, men jag har tron på att allt kommer bli bra tillslut. låt inte ensamheten äta upp dig.


anna
2008-12-23 @ 14:11:24



Namn

E-postadress

URL/Bloggadress